De familie Foeken

Lang nadenken waarom Anneke Foeken uit Dronrijp bij Reisburo Franeker boekt, hoeft ze niet. ‘Om een paar redenen te noemen: goed advies, het combineren van vakkennis met eigen reiservaring, de prettige sfeer op het reisbureau en wat ik ook waardeer, is het nabellen bij thuiskomst. Hoe was het? Zijn er op- en of aanmerkingen? De feedback die je geeft, nemen ze mee voor de volgende reiziger. Gelukkig,’ vervolgt Anneke: ‘hebben we nooit gebruik hoeven maken van het speciale calamiteitennummer van Reisburo Franeker. Wel bijna, trouwens.’.

‘Nét voordat we naar Bali vlogen, merkte het reisbureau op dat de voornaam van mijn partner in het paspoort afweek van het vliegticket. Wijtse moest Wijtze zijn. Zelf waren we er heilig van overtuigd dat het met een “s” in het paspoort stond (zo hadden we het ook doorgegeven aan het reisbureau). Toen het reisbureau voor ons incheckte, zagen ze de “z” op het officiële document staan waarna ze in allerijl de vliegtickets hebben omgezet naar de juiste naam.’

‘Dus, ja. Wij zijn erg tevreden met de service en oplettendheid van Reisburo Franeker. Is dat niet wat totaalontzorging inhoudt?’.

Anneke Foeken