Veelgestelde vragen

Dat Reisburo Franeker vanaf 1 september in de huidige samenstelling en op de bestaande locatie niet verder te gaan, zal ongetwijfeld tot vragen leiden. Wij hebben de meest gestelde vragen hieronder gebundeld en zullen deze gaandeweg blijven aanvullen. Zit jouw vraag er (nog) niet tussen? Neem dan telefonisch of via de mail contact met ons op.

Veelgestelde vragen

V. Ik heb mijn reis geboekt en/of wil omboeken bij Reisburo Franeker. Hoe komt dit nu?
A. Deze reizen zullen wij op de gebruikelijke wijze be/afhandelen met de service en kwaliteit welke je van ons bent gewend. Wij blijven tijdens je reis ook 24/7 bereikbaar voor noodgevallen. Maak svp wel een afspraak voor het ophalen van de reispapieren.

V. Ik heb een Voucher van RBF en wil pas na 1 september weer boeken
A. Geen probleem. De voucher is SGR gedekt dus u bent verzekerd van de waarde, het hoe en wat na 1 september laten we je persoonlijk weten.

 V. Bij wie moet ik nu mijn reis gaan boeken?
A. Je kunt gewoon bij ons terecht, echter… in corona tijd is het mogelijk dat wij voor (bepaalde) bestemmingen geen nieuwe boekingen aannemen en een annulering en reisverzekering verplicht stellen in het geval dat je deze nog niet hebt.

V. Zijn jullie nog bereikbaar?
A. Onze dienstverlening is tot 1 september onveranderd. Dit betekent dat wij van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar zijn van 10:00 – 17:00 uur. Daarbij kun je gewoon op afspraak bij ons langskomen. Gedurende je reis én bij calamiteiten zijn wij 24/7 bereikbaar. Uiteraard blijven wij óók na deze datum verantwoordelijk. Mocht dit wijzigen dan dragen wij de verantwoordelijkheid op de juiste wijze over.

V. Hoe en wat na 1 september?
A. We nemen in alle gevallen boeking/voucher etc…. contact met je op.